En ungkarl och en diamantring

Okej, nu har jag snart tittat på ett helt avsnitt av 'the bachelor' (jag twittrade om det också, men insåg fort att de där 140 tecknen per tweet inte räckte på långa vägar för att förmedla vad jag såg. Det var sista programmet och alltså välja-programmet. Det första han gjorde med tjejen han inte skulle komma till att välja var att pussa på henne. Sen dumpade han henne med orden "jag älskar dig", "kommer aldrig glömma dig" och "du är så vacker". Shit, tjejen han väljer måste känna sig supertrygg med honom när hon ser det på tv.

Och med hans nyinköpta diamatring i åtanke undrar jag nu; känner ni till någon blogg av en blivande brud. Jag hittar bara massvis om blivande mammor. Men min erfarenhet är att blivande brudar är mycket roligare. Så gärna ett tips eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0