Visuell stimulering


Dagens jobb gick i stöpet när farbror feber kom på besök efter att jag piffat till mig till max för att ta mig ut ur lägenheten. Men hellre lida lite nu här hemma än att vara sjuk nästa vecka. Vi kör imorgon igen. Tills dess ligger jag här och visualiserar löprundor och morgonpromenader som botemedel. Det bästa träningspasset någonsin var nog det i fredags, när jag och ettåringen tog oss upp i ottan och hon lekte med sin vagn medan jag avverkade fyra och en halv km jogging till ovan fotograferade kulisser. Genom en skog och tillbaka, med vattnet kluckande i ögonen, genom en grind och in i en hage med både får, getter och en och annan kossa kanske och över fälten. Det var pure jäkla magi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0