Intense


Jo, jag vet. En bild säger mer än tusen ord. Men ni ska få några rader om de senaste dagarna också, bara för att de har varit så bra. Hela helgen har familjen varit på besök och lördagen spenderades på gröna lund flängandes fram och tillbaka och förlorandes i hemmagjord sjukamp. Höjdpunkten alla kategorier var dock att åka fritt fall med min kära sambo. "Jag har sån kramp, jag har sån kramp" hela vägen upp, och precis så som bilden visar hela vägen ner. My lord om vi grät av skratt när vi såg kortet.

Idag blev det sedan först familjefika och sen har lillebror nr 2 hängt här och tittat på film medan jag har packat och pojkvän har spelat wordfeud (han ska packa imorgon). Jag samlade ihop mina kläder som ska med på cirkus tre minuter. Jag bara tog det som jag kan tänka mig att ta på mig och som var helt ur garderoben och lade ner i väskan. En nätt hög på fyra decimeter, jag tror någon är i behov av att shoppa. Kvällen har sedan spenderats i köket. Där har jag mest diskat, men även bakat kakor. Sista dagen på sommarvikariatet imorgon och det ska firas med att bästa gruppen på jobbet får godsaker. Nu är jag slut som artist och redo för en god hel natts sömn. Det blir sista gången på ett tag det. T-minus sisådär 30 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0