Förrätt

Jag vet inte om ni vet det om mig, men jag är en total sucker på förrätter. På restaurang är det förrättsmenyn jag kastar mig över först och om den faller mig i smaken skiter jag i resten, vilket mycket väl kan sluta med att jag bara äter förrätter - flera stycken. När jag för ett tag sen skulle bjuda Hanna på middag som betalning för böcker (jo, jag kör naturaversionen) bjöd jag på fem förrätter, inte en enda varmrätt. Däremot mäktade jag med lite underhållning också. Nu har det varit rätt lugnt på jobbet så jag har surfat runt och fastnade på en matblogg som Emma rekommenderade och jag ligger nu i starblocken för att i nära framtid laga det här, det här, det här, det här och det här. Middagsbjudning någon?

Kommentarer
Postat av: Emma | Tillvaron.se

Komsi komsi, gratis mat och husrum i utbyte mot din tid vid spisen. Ska vi säga lördag kl 14?

2011-08-04 @ 18:17:08
URL: http://www.tillvaron.se/emma
Postat av: Rebecca

Tapas - du kanske skulle vilja kalla det för? No..?

2011-08-04 @ 20:32:34
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0