Pluggmusik

Jag vet inte hur många av mina läsare som är studenter, men för er som är det eller funderar på att bli det (ve och fasa) så har jag bästa pluggtipset.

Lyssna på soundtracken till Tron: Legacy, Inception och Batman begins. Som balsam för en trött och sliten pluggsjäl och samtidigt lagom peppande så du inte somnar men inte tillräckligt specifikt för att du ska kunna nynna med. Så släng ihop de tre dyrgriparna i en spellista på spotify, tryck på shuffle och stick ner huvudet i böckerna. Innan du vet ordet av det har du skrivit tio sidor. Dravel på hända, men tio är alltid tio.


Jag har givetvis massa andra pluggtips också på lager, typ i stil med; ekonomi är endast och alena hittipå, antagligen går det bättre om du inte sitter och har kafferep dagarna i ända och det må vara kul när Sverige vinner i skidor - men du är aningen ofokuserad på föreläsaren om du ägnar 95% av din uppmärksamhet på SVTplay. Låt mig veta om det verkar vara ett intressant ämne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0