Negativ energi

Varning varning. Jag har kommit på att jag för tillfället är en sådan där energitjuv, som det så modernt kallas, just nu. Så för tillfället är nog detta fel ställe att hänga på om man vill bli upplyft och peppad i livet. Men just nu är det för mycket i mitt lilla liv. Uppsatsen har tagit kål på mig hela helgen (fast jag inte gjort något åt den), jag drömmer konstiga drömmar hela nätterna (om polygami, men jag är inte med - det är bara konstigt ändå), min kropp växlar från kokhet till iskall precis som den själv behagar, jag hatar min ekonomi och så vidare. Det är tusen små saker som vuxit i mig likt en deg med för mycket jäst i. Och jag vet att det enda sättet att ta sig ur är att fortsätta. Få klar smågrejerna, prata igenom det andra, gå upp varje morgon och gå till jobbet/skolan. Men det enda jag egetligen vill är att ligga i armarna på han som betyder mest och gråta en skvätt. Men studier och min erfarenhet visar att någon uppsats knappast blir skriven på det viset.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Här kommer en stor kram, kanske den kan hjälpa till lite iaf! :-D

2011-04-11 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0