Heja Astrid

Nu klockan tio skall riksbanken släppa vem som skall få pryda nya 200 kronorssedeln och även de nya sedlarna som tydligen ska komma. Jag fortsätter härja om min Astrid (jag gör det annars en gång per år när det är dags för Nobelpris) och lovar att om fru Lindgren inte får vara med på något hörn på någon peng kommer jag personligen ställa mig och skrika opassande saker från balkongen. Högt. Och betänk då att jag har ett dagis nedanför. Så, ska vi inte alla bara stämma upp i en Astrid-hejarramsa nu, och så håller vi tummarna och allt annat sådant där. Heja Astrid!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag hoppas du skriker ordentligt nu! :-D Dock kunde jag tyckt att hon var värd 200 kr sedeln. Men en tjuga är inte så dumt det heller!

2011-04-06 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0