Drömtydning

Drömde härom natten att jag glömt ta ut ena linsen, så jag tog helt enkelt ut den (i drömmen alltså). När den väl var ute kom jag dock inte ihåg vad jag skulle göra med den, tills det slog mig att jag såklart ska svälja den och skölja ner med vatten. Så det gjorde jag. Sen gick jag där i typ fem drömminuter och tyckte att det kändes konstigt i munnen och att det kanske inte var så man skulle göra. Efter de är fem minutrarna kom jag så på att det var ju p-piller man ska svälja på så sätt, inte linser. Sicket pucko jag var.

Sen vaknade jag/drömde något annat ett tag.

När jag sedan skulle sätta i linserna på morgonen kom jag på den där drömmen och stod och fnissade i badrummet medan jag funderade på vad det kunde betyda (tilläggas ska att jag aldrig varit ett sådant där drymtydningsfan och tror att drömmar mest är galet påhitt). På kul gick jag ändå och kollade så jag tog p-pillret kvällen innan, vilket jag var säker på att jag gjort. Men se det hade jag glömt. Mycket fascinerad över min hjärna måste jag säga, som uppenbarligen har bra mycket bättre koll än jag själv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack vännen, det är ju faktiskt så, klart man får gå och deppa ibland också men man behöver inte tycka att hela livet är pest och pina, då blir det ju automatiskt dåligt. Look on the bright side så blir allt mycket bättre. Hur länge bodde ni isär?

2011-04-14 @ 11:13:48
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Frida

Ah, va spännande! Det är klart, det är ju en chans också som man måste ta om man får den, då kan man ju inte vara tråkig och skylla på att man inte kan "flytta" ifrån sin pojkvän, och det gick ju bra för er :) samma med pojkvän, han får inte den fotbollsmöjligheten igen så då tänker jag inte vara den som sätter stopp för det, i det långa loppet blir det så lite tid, vi ska ändå leva ihop för resten av våra liv, det är iaf vår tanke hehe...

2011-04-14 @ 18:49:45
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0