Bästa da'n

Det här vart kanske den bästa dagen någonsin. För det här, mina damer och herrar, var dagen när vi hittade vårt grovsoprum. Ni anar inte så vi har letat. Ansenliga gånger har jag tagit hela nyckelskåpet (som må vara en krok bara men en stor krok som det får plats förvånansvärt många nycklar på), gått kvarteret runt och försökt ta mig in i varenda dörr jag sett helt utan resultat. Men idag hände det. Det kan vara så att vår bonnighet tog över och vi helt enkelt knackade på hos grannen och ställde en rag fråga, men i så fall kommer vi givetvis aldrig att göra om det. Men vem tänker på att titta på GAVELN på huset som låg på rätt adress? Inte jag uppenbarligen. Så nu har jag till min stora fröjd stått och källsorterat glas vi samlat på oss i ett halvår - och har aldrig varit lyckligare. Utemöbler har vi skaffat idag också, så nu blir det middag på balkongen.

Livet har sannerligen varit värre.



Kommentarer
Postat av: hanna

det är de små sakerna i livet som gör det :)

2011-04-26 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0