Vackra dag

Jag vet att jag klagar, att jag önskar att jag arbetade istället för att plugga. Jag längtar efter den där känslan av att kunna komma hem och göra vad man vill, utan att känna stressen över att 250 sidor skall läsas på två dagar eller att 20 sidor i två olika uppgifter skall författas på fem timmar. Men varenda gång när jag är mitt i det där glömmer jag den här känslan. Känslan av total frihet när man lämnar in en uppgift eller när man checkar ut från tentasalen. Det finns inte ett måste i världen känns det som. Och det blir inte sämre av att Afrika dagen till ära då bestämmer sig för att skicka mitt studieintyg OCH att jag, som om inte allt detta vore nog, klarade jag allt. Det var en tid där jag var väldigt tveksam på det (och ska väl erkänna att det var på den berömda marginalen). Sammanfattningsvis kan vi väl säga att det här är en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Ska fira med en löptur (är detta dagen jag för första gången tar mig runt 5:an må tro??).

Vackra besked.



Vackra land.


Kommentarer
Postat av: Fredda

Ska du inte passa på att lägga ut dina fyra sista siffror i personnumret också när du ändå är igång? Eller varför inte koden till ditt bankkort? Djungeln och valmöjligheterna av personkänslig information att publicera på nätet är oändliga! :)

2010-09-28 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0