Trodde ni ja

Det dök in ett brev från inkasso till hushållet. AHA årsbok har vi tydligen beställt. Det råkar möjligtvis inte vara någon som möjligtvis har fått den i födelsedagspresent av mig eller min karl? Vi kan nämligen inte minnas någon sådan beställning, men vi försöker väl å andra sidan inte vinna regionsmästerskapen i bra minne heller för den delen. Så lite hjälp vore bra. Men å andra sidan kan vi inte minnas en enda faktura, påminnelse eller något annat som har med AHA att göra och jag vill väl ändå tro att vi har lite koll. På något. Så jag vill härmed varna för Bertmarks förlag, de kan vara ena rediga bluffare...

Kommentarer
Postat av: Mariah

Ring inkassoföretaget och be om en kopia på orginalfakturan. kan ge mig på att det står att det är ett erbjudande på fakturan men att du själv måste avsäga dig erbjudandet. helt sjukt. men vi får mängder med såna fakturor o sen kommer inkasson om man missat den lilla detaljen som står med minsta möjliga text! :-)

2010-09-09 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0