See through

Är det bara jag som har genomskådat Biggest Looser? Den amerikanska versionen alltså. När den sista personen skall vägas in och det är som mest spännande så visar de ju deras "tankar" om vad de tror att personen ska göra. Och varenda gång, vareviga gång, blir det precis motsatsen mot vad de sa. Så när Jillian säger "I'm expecting biiig numbers" kan man räkna med att personen har gått upp sisådär två tre kilo. Sitter Rebecca och säger "It's cool, they'll never make it" så kan ni slå er i backen på att det står -15 på vågen. Jag vet det. Jag har empirisk data på det.

Och jag erkänner. Jag är besatt av biggest looser.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Som i typ ALLA andra liknande program. =)

2010-09-10 @ 10:26:13
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0