Rensning

Om en månad bär det ju av till Stockholm för min del. Dags för flytt igen, den sextonde i mitt liv eller något. Efter att ha sett lägenheten förra helgen känns det ännu bättre, det enda problemet är väl att den är lite liten för två. Men vi har bestämt oss för att bo där ett bra tag för att kunna spara pengar. Ska man få bo precis som man vill så måste man i stort sett köpa lägenhet. Om med vår ekonomi som har lika bra solvens som ett gäng uteliggare i gamla stan blir det inte tal om att köpa något på ett tag. Med lite plats kommer som ett brev på posten lite garderobsutrymme också. Därav har jag i detta nu dragit igång storrensning av garderob vol. 1. Mycket ska kastas! Hälften är ändå bara 25 år ganla mjukiskläder som jag tror det är dags att släppa taget om nu. Så med en garderob (av några sådär) på golvet och med vänner på tv:n är det bara att dig in.



Jag lovar att presentera bottennappen här senare. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0