Rådgivning över telefon

Det gör fortfarande lika ont. Så vad gjorde jag då om att inte jaga min mamma i två timmar för att få en telefonkonsultation. Det slutade med att jag stod där utanför biblioteket och utförde vissa övningar för att tala om när det gjorde ont, när det inte gjorde ont och när jag helst ville svimma. Hon kom inte fram till så mycket mer än ett mummel om nån liten ksieoe slhgsie gjapije (läs: latinskt dravel) kanske hade fått sig någon liten sträckning. Men det var osäkert. Hon slog snabbt hål på min teori om det brutna nyckelbenet i alla fall.

Min egen undersökning har resulterat i att jag konstaterat (förutom att jag antagligen är lite klen, ja Maja) att högeraxeln är cirka en centimeter kortare från nacken till axelspetsen än vad vänstersidan är. Högeraxeln befinner sig även i höjdled cirka en centimeter högre än vänsterkompisen. Jag ser helt enkelt lite mer spänd ut. Men den insikten kommer knappast göra mig till världsberömd doktor så jag har lagt ner och ska nu ta och diska lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0