Anti-mat-tips

Häromdagen köpte jag lite köttfärs och tacokrydda för att göra någon liten variant av mini-taco till mig själv. Jag hittade någon specialkrydda med örter, fortfarande Santa Maria Tex Mex dock, och tyckte det lät skitgott. Det var det inte. Inte alls faktiskt. Det smakar hö. Och dessvärre blev det massa rester som jag, som fattig student, inte har råd att inte äta upp. Har försökt rädda upp det hela lite med keso och det fungerar en aning, men inte så att det blir bra.

Så varning varning gott folk. Mexican Garden var inget att hänga i julgranen. Inte lägga i stekpannan heller, ha ha.

Annars har jag haft en sån där lyckad dag. Såhär långt tog sig datorsladden imorse, medan jag och resten av datorn åkte till skolan:


(ja, det är lite stökigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0