A-huset

Denna morgon bjuder A-huset upp till dans - nej, jag bara skojade. Till plugg såklart. Skadeståndsrätt för att vara exakt. Tre tappra själar sitter här och försöker få våra hjärnceller att samarbeta. Samarbetet går i och för sig rätt bra oss tre emellan, däremot är det ett stort frågetecken kring hur väl lagboken jobbar med oss. Men det visar sig.

Nu väntar en lång dag i skolan, så rolig är jag. Ger er en bild på klänningen som jag sydde, om det var den ni (som i Rebecca) ville se.. Ville ni (du) se en annan så får ni (du) inte det förrän jag har gått ner nåt kg sådär...


Guuud, vilka modellkvaliteter man besitter - Inte!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag har röstat! Done and done! Sen är det väl bara att hoppas på att den kommer fram, men det är en annan historia. Very well. Jovars, ville gärna se klänningen du sydde men den jag egentligen tänkte på vad den som du beställt u know...... =)

2010-09-04 @ 05:07:14
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0