V. 40

Vacker blå himmel i stan. Dags att sätta sig på hojen och åka till skolan alltså. Fyra timmar föreläsning idag, i sträck. Det har inte hänt sen ettan tror jag så jag är lite osäker på dagsformen vad gäller det. Får se hur det går. Sen ska jag skaffa gymkort tror jag. Mitt försök till gratisträning har inte fungerat så bra, eftersom jag grabbar tag i varje möjlig ursäkt för att inte bege sig till spåret som kan tänkas uppstå. Nu när kylan börjar krypa på är det inte ens en match att slippa, undanflyterna är för uppenbara. Men man blir inte sju kg lättare av att vara expert på att övertala sig själv att "jag blir nog sjuk om jag går utanför dörren" eller "vem vet vilka elakingar som kan stå och lura bakom ett träd 3,5 km in i skogen".

Annars hoppas jag att vår Riksdag kan hålla sig utanför sandlådan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0