Bedjan

Jag är riktigt less på det här nu. Jag började skolan den trettionde augusti detta år och nu är det redan oktober och jag har fortfarande inte fått ett öre av det där statliga bolaget (eller vad det nu kan tänkas vara för sorts organisation) som finns till för att låna ut pengar till studenter. Och nu börjar det verkligen krisa i kassan. Tog en löprunda förut och tänkte att det var trevligt att äta något efter det. Tji fick jag när bankkontot började hålla ett tal som i stort gick ut på "nej, du får inte gå till affären". Så snälla, snälla CSN, kan ni ta tag i den där handläggningstiden och ta ett beslut om att jag kan få låna pengar en gång till. Ni ska få tillbaka dem, jag lovar! Sen.



Centrala studiestödsnämnden



(nämnd är det tydligen)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0