Sista rycket

Nu lägger jag ner pluggandet (eller mer bristen på pluggandet kanske) för veckan och konstaterar att NU KÖR VI! Ska börja med att åka till Norrköping nu snart och möta upp svärfar för att hämta en flyttbuss, eller nåt sånt. Den ska jag sedan transportera tillbaka till Linkebo. Sen är det sista packrycket innan mamma min kommer någon gång på eftermiddagen. Fredda dyker in till kvällen och sen blir det väl att riva stället tillsammans. Funderar ärligt på att köpa bestick, tallrikar och glas i plast för att slippa logistikproblemen som uppstår när tallrikarna både ska ner i kartonger samt ätas på. Återstår att se. Imorgon ska vi till skroten och slänga, slänga, slänga. Och på söndag åker Fredda med våra grejer till huvudstaden, mamma åker till Leksand med hennes saker och jag stannar kvar och städar. På måndag kväll lämnar jag sedan slätten efter dryga fyra fantastiska år. Längtar!


Slätten var det ja, vad har man inte gjort här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0