S T H L M

Har precis klivit upp här i den nya lyan. Det känns oförskämt bra. Nu är det bara att försöka få mig att förstå att jag inte är på semester, utan att jag faktiskt ska leva här. Jag måste alltså plugga. Men det finns så mycket annat spännande att göra, till exempel att titta på trafikrapporter på tv. Exotiskt.

Annars är planen att ta mig till universitetet och möta upp Pettersson. Samtidigt som jag vill prata med den där damen i Kina (till dig: det vore bra om du kunde slopa den där förbannade tidsskillnaden, tack!!). Klurigt att få ihop allt. Men kan ju starta med att duscha och äta frukost.

Det är höst utanför fönstret. Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maja

Höst? Här har det börjat snöa...

2010-10-12 @ 10:22:05
Postat av: mariah

Åh så fint! :-) Diggar kannan very much.

2010-10-12 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0