Nostalgi

Cmilla och Becka, jag fattar inte hur man delar listor på facebook. Det bara är så. Plus att jag har så dåliga listor själv så jag vågar inte visa upp dem :) Så i brist på bra, ny musik hittade jag några riktiga gamla trotjänare till cd-skivor. Sådana där man slängde ihop för att lyssna på i bilen. Bland annat den från Mariahs 20-årsresa till Sälen. (Var det då vi överraskade dig?). Sjukt bra med Spice Girls och gänget. Eller en annan omärkt rackare som innehöll allt från Within Temptation till klipp från Galenskaparna, Torsk på Tallin och Robert Gustavssons Tony Rickardsson-imitation. Även Timon och Pumbas "Pumba är en läckerbit" fanns med. I could go on, men det går inte för jag har Most Wanted 1997 att ta mig igenom medan jag slutför kökspackningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0