Mässa

Jag opererar för tillfället från pojkvännens dator så jag har inte tillgång till min favoritmapp med bloggar och kommer dessvärre inte ihåg alla adresser. Så tycker ni att ni har vansinnigt många sidvisningar från inte så många olika personer, är det antagligen jag som kommer ihåg just den adressen, och hoppas på en ny uppdatering var femte sekund. De säger ju att det sista som överger människan är hoppet.

Idag har jag varit på mässa på universitetet och pratat med juristbyråer. Vilken djungel. Känner mig överkörd och slut som människa. Ska jag verkligen syssla med det där sen? Men det var i alla fall några företag som stack ut och verkade trevligare än andra. Vissa verkade också väldigt mycket snoffsigare än andra, deras påser och broschyrer tänker jag demonstrativt slänga efter maten, rebell som jag är.

Efter jul ska jag börja söka jobb. Låt julen komma sent i år, snälla!

(Äh, fattade inte vart jag skulle hitta bilderna på datorn, så det blidde inget.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0