Ledig

Nu tänker jag ägna resten av den här dagen till att låtsas vara ledig. Har en hög papper att läsa egentligen men det är i ärlighetens namn inget jag tänker ägna en tanke åt. Jag ska istället titta på dåliga tv-program, packa, lyssna på dålig musik som jag ska sjunga obönhörligt högt till, äta glass, om rödvinet i köket är ok ska jag även dricka det och bara vara ledig. Måste väl "ta vara" på att jag har stället för mig själv den sista veckan.

Sen imorgon ska jag ha sovmorgon. Jättelänge. Sen ska jag till optikern. Min vänsterlins försvann nämligen spårlöst för några dagar sedan. Eftersom det var det sista paret har jag fått dragits med glasögon de sista dagarna, och det vet alla som känner mig att det inte är min starka sida.

Jag sportar glasögon. Weii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0