I vrån och skrymslen, a time travel

Tänkte bjuda lite på sånt jag hittade i lådorna. Antagligen kommer jag bli avrättad för detta, eftersom jag inte alls bett om lov. Men don't worry, be happy :)


Kan inte titta på det här utan att dö av skratt. Så söta båda två, men främst Hansesium.


Skulle döda för den tröjan. Cisci.


Nu satt väl iof alla i den här ställningen men det ser lite kul ut. Cisci i en något äldre tappning, och Sara.


Känner ni igen den döläckra brudnäbben?? Hennes blogg hittar ni här.


Så söt "lillasyster".


Becka, Jonna, Joanna. Den leende klubben från Leksand.

Själv då. Jo, jag var där. Från första till sista året...



Kommentarer
Postat av: rebecca

SHIT! Va du har bloggat!!! Jag har varit lite lätt frånvarande från intranätsvärlden ett tag men detta var det absolut roligaste att komma tillbaka till! HAHAHA

2010-10-21 @ 04:00:38
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mariah

Hahahahahahahaha, fy fasen va underbart. Det där gjorde ju hela min dag. Faktum är att jag har en bild på mig själv i plånboken från det klasskortet. Den enskilda lilla porträttsbilden. :-)



Stendiggar förövrigt majas tofs. Men jag undrar vart Linda var? Hittade du ingen bild på henne? Har för mig att hon hade långt blont hår på den tiden.

2010-10-21 @ 13:01:18
Postat av: Jonna

Hah riktigt kul, gu så schnygga alla var!

2010-10-21 @ 16:53:46
Postat av: cisci

nej men gud jag dör. UNDERBART! jag bara älskar min glugg och mina brillor, hanses ör ju så sött så man storknar och majas frilla. hahahha, riktigt fancy! för att inte tala om den ursnygga bakelsen du har på dig till klänning och din lila tröja är to die for. hahahaha du gjorde min dag, nej du gjorde hela min vecka. tack tack älskade du!

2010-10-22 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0