Flyttdag 1

De senaste dagarna har lägenheten sakta förvandlats från ett mysigt boende till någonting mer liknande en stor olycka. Det står påsar här, målarburkar som ska slängas där, någon kartong i hörnet och halva köksskåpen på bänkarna. Inte skåpen såklart utan det som en gång stod i dem. För idag är det flyttdag 1 av några stycken. Det bär av till Sthlm med nödvändigheter till karln. Bland annat tv:n tydligen. Så jag ska byta ut den rätt stiliga och lagom stora platta tv:n till min gamla väldigt lilla (vad gäller skärmen) tjocktv. Och den är inte bara tjock vill jag lova, utan vansinnigt överviktig. Men det känns skönt att vara på väg. Som sagt, det här med särboliv är inget för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0