6.23

För att uttrycka sig blygsamt, jag brukar aldrig vara vaken såhär tidigt! Är det såhär det är att jobba alltså? Jag ligger i sängen och ska väl egentligen somna om, men duschen, som Karln min står i för tillfället, låter som ett mindre vulkanutbrott. Plus att det än så länge saknas en vägg in till vårt "sovrum" så jag ligger mer eller mindre mitt i köket. Så jag lär ändå vakna när det är dags för frukost för herr morgonpigg. Då kan man tycka att det vore vänligt att gå upp och göra i ordning nån macka åt honom istället för att ligga här och pilla naveln, som en liten kärleksförklaring eller nåt. Men jag vet inte om min kropp klarar av det. Den är typ förlamad av tidighet.
Så godnatt mina vänner, ses när ljuset iaf nalkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0