05.54

Det är ju inte sant att livet kan vara såhär illa ibland. Och jag har egentligen så pass mycket självinsikt så jag vet att jag mjäkar just nu och att jag egentligen har det riktigt fint, men vad spelar det för roll när klockan ringer halv sex, HALV SEX, på morgonen och jag går upp, GÅR UPP! Då har det hänt något väldigt spektakulärt och någonting är mycket antagligen mycket fel. Men nädå, jag missade ju bara bussen igår och måste nu åka såhär okristligt tidigt för att hinna tillbaka i tid för att slutföra min inlämningsuppgift.

För er som inte var vakna just nu, utan läser det här i efterhand, så kan jag meddela att inget speciellt kul händer. Jag är lite stel i nacken (har nämligen sett till att de bra kuddarna är kvar i Lkpg) och vaknade med Rihannas Rude boy i huvudet. Oklart varför. Happy day!

Kommentarer
Postat av: mariah

Hahahaha, välkommen in i arbetslivet. :-)

2010-10-25 @ 08:12:28
Postat av: Karin

Halv sex är ju rena rama sovmorgonen! Saknar dig!

2010-10-25 @ 17:15:09
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0