Survivor

Jodå, jag överlevde den där intervjun. Körde på metoden 'brutal ärlighet', även också kallad oförberedd. Inte sjutton vet jag vem jag är. När jag skulle skriva presentationstexten här bredvid var den enda jag kunde komma på om mig själv att jag är student. Och när jag frågade karln så var det det första han sa också (jag hade hoppats på att få 'söt' i alla fall). Något mer än skolnörd önskar jag i alla fall att jag är. Så jag freestylade. Tog det första som kom upp i huvudet. Social kom jag på. För det är väl socialt att hänga själv hemma och umgås med tv:n också va?!? Vi får väl se hur som helst. Har en rekommendation inifrån till min favör i alla fall (tack Erica). Annars hoppas jag på att jag pratade så pass mycket att hon glömmer bort det dåliga.

Nu målas det igen. Har tusen andra saker att göra, men skiter rent ut sagt i dem och fixar hallen istället. Ett lager to go sen tar jag paus och åker till gymmet en sväng.

Effektiv skulle jag sagt, damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0