SU

Yey, jag kom åt internet. Förbannade skituniversitet.

Idag sitter jag, som jag lovade, i skolan. Det hjälper på så sätt att jag i alla fall ser ut som att jag pluggar, men jag åstadkommer ingenting som kommer belönas med Nobelpris vill jag lova. Ett litet, litet råd till alla er där ute är att aldrig starta en utbildning som håller på mer än fyra år. Helt bara tre. Motivationen har tagit långvarit semester och åkt till Thailand - eller nåt. Och jag förväntar mig inte att den ska dyka upp snart heller. Blä.

Efter skolan ska jag iaf träna och sen blev det tydligen middag med lite Linköpingsfolk (våga vägra träffa stockholmare). Imorgon åker jag till Linköping igen också. Ska ha slutseminarium 10-16 (döda mig långsamt) och sen ska jag putsa fönster i gamla lägenheten. Sen är det HELG. Så, nu vet ni vad jag gör. Kul va.

Kommentarer
Postat av: Karin

Pluggar du på SU nu? Jag år i sthlm på lördag em -söndag kväll men jag ska på lite dop/födelsedagskalajs... Om jag får tid över så ringer jag. Var bor ni förresten!?

Kram

2010-11-04 @ 23:34:28
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0