Just gotta love it

Efter många många års studentande hade jag helt glömt bort hur underbart det här med helg faktiskt kan vara. Sega sig upp, sitta ner och äta frukost (och faktiskt titta på varandra och inte på klockan), skrota runt i morgonrocken, konstatera att söndagsförmidagens tv-utbud är under all kritik (och jag tvingar titta på Idol och konstatera att - jo, jag grinar. Men inte ett dugg åt musiken utan åt hon som skulle sjunga för sin lillebror. Sött!) för att sen sakta börja dra sig mot dagens uppgift - IKEA.

Och kanske en färgaffär. Vi har en heeeel del att måla vill jag lova. Typ alla väggar och alla möbler.

Vi får se hur det går. Nu ska jag lägga på mig ett ansikte och ta kollektivtrafiken till kungens kurva. Gudarna vet hur det kommer gå, men så svårt kan det väl inte vara att hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0