CV

Haha, det här var då rakt inte det lättaste. Ska författa ihop ett CV och någon form av personligt brev. Varför kan inte arbetsgivare bara kalla alla på intervju, skulle lösa många världsproblem kan jag lova. Vad är mina bra egenskaper? Vad är jag mindre bra på? Var har jag jobbat? Varför vill jag ha jobbet? Många frågor, lite färre svar. Jag funderar på att skicka in Freddas rakt av. Byta bild bara - och hoppas på det bästa. Det gick ju bra för honom.

Jag har också satt små lappar på lådor för att tala om för potentiella inbrottstjuvar var de ska och inte ska leta efter värdefulla grejer. Jag kom då på att jag måste jobba på handstilen. Och köpa nya lappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0