Som det skulle

Helgen blev precis som den skulle. UNDERBAR! Tänk alla härliga vänner man har. Och tänk vad bra alla gamla Absolute Music-skivor är sådär runt 2-hugget på natten. Synd att man inte träffade alla, men sommaren är lång...

Imorgon bär det av söderut till Sörping och skärgården för en vecka familjehäng med svärsläkten! Ska hälsa på lilla Elsa, två månader gammal, och resten antar jag. Men de känns på något sätt sekundära ;) Vi beger oss tidigt imorgonbitti så det hinns med en glass på Smultronstället i Söderköping, tydligen ett ställe som ska vara speciellt. Och med speciellt menas vanlig SIA-glass till hutlösa priser, bara lite flådigare uppläggningar. Men man måste väl pröva, en recension kommer - hissa eller dissa eller nåt sånt fyndigt.

Annars har jag åkt på en ögoninflammation eventuellt. Onödigt kan tyckas. Sov gott alla söta, det ska i alla fall vi göra. Ett perfekt slut på en perfekt midsommar!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, låter bra med eftermidsommarfirande =) Kul att ni hade det bra iaf, jag räknar dagarna tills jag kommer hem nu! 2 kvar!!!! WEEEEI! De glasstället ska va helt kanon! Ät en åt mig med!

2010-06-27 @ 02:59:37
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns nog nästan inget så gott som glass. :P

2010-06-28 @ 01:03:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0