Morgonstund

Halvtre i natt gav jag upp och tog den där förbannade allergitabletten. Därför mår jag nu prima, inte en enda nysning. Hatar när han har rätt den där typen, usch! Karln sprang iväg för tjugo minuter sen så nu sitter jag och uppdaterar mig på bloggar och uppdaterar min blogg och har dragit på min techno/house-musik på högsta nivån. Man måste passa på kan man lugnt säga.

Vad dagen bjuder på är oklart. Fredda kanske är lite bättre och solen skiner, så det vore ju trevligt att ta sig ut och tittat lite. Fotbolls-vm i alla ära, men det kan vara nyttigt för min (alltför snabbt minskande) Sydarika-bränna att se solen någon gång fram till mitten av juli. Den som lever får se, för nu måste jag dansa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0