Last day of Linköping

Jag packar, igen. Hann ju för sjutton inte ens packa upp innan det var dags igen. Genast blev jag superless på att leva i en kappsäck och längtar till att bli stabil och vuxen, bo på ett ställe och möjligtvis åka på semester nån vecka sådär. Då kan man i alla fall planera kläder för var dag man ska vara borta. Nu ska hela förbannade garderoben ner i väskan - igen. Men men, imorgon får jag i alla fall träffa mamma igen. Pappa åkte till Italien när jag kom hem - han är väl för härlig.

Ikväll ska det ske ett besök hos några andra kändisar, nämligen Tranåsfolket - de som vi inte träffade på flygdagen. Ska bli hur skoj som helst. Eller skojsigt, som man sa när man var sju år gammal.

Men innan det ska jag packa, om jag inte sa det. Tvätta också. Och fortsätta klaga på den kliande näsan. Men näs imorn!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NICE :D:D

Förresten, lottar ut ett Smashbox-kit på bloggen, väldigt enkelt... Om du är sugen så är det här http://fridahcharlotta.blogg.se/2010/june/t-a-v-l-i-n-g-smashbox-kit.html#comment :)

2010-06-17 @ 13:15:04
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0