Hello Sweden

Nationaldagen idag. Vilken bra dag att upptäcka att Sverige är bäst måste jag säga. Vaknade imorse med det största leendet på läpparna. Eller nu ljög jag. Vaknade med halvskräck i bakre hjärngloben och undrade var 17 jag var någonstans. Bakom mig rörde sig någonting, en råtta? Nä, det var ju Fredrik och jag var tillbaka i den underbaraste sängen med världens bästa sällskap (superlativen bara haglar) och livet var som det skulle igen. När min hjärna registrerat det kom leendet fram. Det har jag behållit resten av dagen och tänker behålla ett bra tag till!

Nu ska vi till exempel gå på kvällpromenad, i solsken. Ha, försök och slå det du - Kapstaden. Hur som helst är jag tillbaka här nu. jlu har anlänt igen, vare sig ni vill eller inte. Och om ni vill och någon gång vill träffas, säg till!

Ps. nämnde jag att jag är glad över att vara hemma?


Kommentarer
Postat av: Karin

TILL!!!!

2010-06-06 @ 23:03:28
Postat av: Rebecca

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE! Ses snart! =)

2010-06-08 @ 12:49:59
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0