Effektiv som bara den

Klockan är 13.30 och jag har precis slagit mig ner i soffan framför VM igen. Tjejerna jag hängde med i Kapstaden är på plats i Jo-burg och tittar live, så jag tittar efter dem i tv-rutan.

Innan klockan blev 13.30 idag har jag hunnit med en massa. Varit i skolan på upprop, så nu är man återigen Sverige-student. Känns bra. Sen åkte jag hem till sjuklingen och konstaterade att jag ville göra något, så jag åkte ner på stan. Där har jag bytt kläder och donat, stött på en klasskompis som varit i Afganistan och missat parkeringstiden för bilen. Men det gick bra. Maken till många saker gjorda innan lunch har jag inte mäktat med sen 2008 eller nåt. På den gamla goda tiden när jag var seriös.

Nu blir det smörgås och fruktsallad som uppladdning för kvällen. Ut och äta med gamla klassen - för sista gången, huvva!

Kommentarer
Postat av: cmilla

Fan, jag ar inte ens bjuden! maken till dalig stil. eller ar det for att jag ar "Europa-klassen"? jaja, jag hade ju inte kunnat komma anda, men det ar en principsak. Och en sak till. Tog du bilden till stan!? hahaha =)

2010-06-14 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0