Small and good

En snabb titt på SMHI avslöjar ca 99% luftfuktighet. Vad jag förstår är det alltså i närheten av max, inte konstigt att man är lite klibbig.

På jobbet igen. Lagom motiverad efter mina nästan 50 timmar på fyra dagar men vad gör man inte, bara att hålla i. Hade i alla fall en trevlig ledig dag igår som avslutades med Rebecca. Och film. Det skulle vara en feelgood film, men så slutar den olyckligt, vilket inte var riktigt vad vi tänkt oss. Nu kan jag ju inte avslöja vilken film det var, men bra var den i alla fall, trots ett uns av bitterhet.

Nu har det tagit mig typ en timme att författa detta, så jag antar att jag kanske är lite duktig på att jobba ändå. Eller nej, just det. Jag satt ju bara på facebook.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kan ni sluta hänga så där spontant med filmer och myspys. Jag blir avundsjuk.

2010-07-27 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0