Sommarjobb

Egentligen har jag knapps jobbat alls hittils, därav den dåliga uppdateringen. Helt enkelt dåligt med internet. Men nu när jag sitter här i min kära reception igen vill jag inte riktigt. Jag vill vara ledig! Jag vill att Fredda ska komma tillbaka (japp, han har varit borta i tre timmar än så länge) och jag vill sätta mig på en cykel och dra iväg till Tällberg (dagens plan). Men allt är inte genomruttet. Jag har precis ätit pannkakor med hjortronsylt vilket var magiskt.

Annars har sen sist hänt att jag hade min andra 25-årsfest (även om den första egentligen var en 20-årsfest - åldersnoja ni vet)


Så såg det ut på den tiden. I lördags såg det ut såhär, tillsammans med världens bästa liga!


(Snodde din bild Jonna).
En mycket bra kväll var det och det är helt klart något jag hoppas på att få göra fler gånger - inte fylla 25 då. Bara hänga!

Två timmar kvar. Becka, är du redo för besök sen?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hahahha, klarar du dig hit lovar jag att du får en glass när du kommer fram! =)

2010-07-22 @ 17:36:19
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0