Skojar du Johanna

Hur kunde jag vara så fantastiskt korkad och tycka det var en bra idé imorse att ta på mig de lite högre, tajta jeansen? Hur, hur? Jag tänker ju ändå att ibland är det skönt att sitta ner på jobbet. Likaså finns det vissa fördelar med att äta någonting under en dag men i ärlighetens namn blir det nog väldigt lite av både sittande och ätande idag. Första timmen gick bra, då städade jag - alltså stod upp (det enda problemet var att böja sig ner och göra rent toastolen). Nu är det bara cirka åtta timmar kvar och jag har redan skavsår på höftbenen och ett begynnande magknip. Bra idé Johanna, super!

Kommentarer
Postat av: tess

så där.. svårt! i alla fall när man tänkt köpa något plus att vi bara har boende till 15 oktober så man blir lite stressad! har hittat ett hus jag gillar men henrik har ju varit borta så han ska få se det på söndag. det är reserverat åt oss om vi vill ha det (blev typ bästis med säljaren på visningen så hon vill att vi ska ha det) så vi får väl se vad han tycker:)

2010-07-30 @ 10:38:32
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0