Säg what!

Många som är tillbaka från semester och framför en dator igen idag?? Läsarantalet spruttade upp ca 900% på två dagar. Fint. Då får jag tillfället i akt att säga till många människor att jag kom in!. I got in, som man skriker i staterna. På utbildning alltså, den i Stockholm. Så nu blir det verkligen storstaden i den relativt snara framtiden! Mycket skönt att slippa släpa sig till upprop som reserv och hoppas på att en massa stackare inte tagit sig dit. Jag sitter säkert skulle man kunna säga, för att blanda in Idol i det hela. Fint det med!

Harry Potter och våfflor till kvällen. Våga vägra bli vuxen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis grattis! :D

2010-07-13 @ 07:17:01
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0