Jag är inte speciell

Jag gör som alla andra och tog nån form av bloggpaus. Mest för att jag typ inte jobbar och för att härbret inte erbjuder smidigaste internetuppkopplingen. Fast nu kanske jag ljög - jag kanske bara har varit lat.

Vad händer då? Jo, jag och min pojkvän har upptäckt att jag nog är en av de mest ostrukturerade människorna i världen. Det visste ni inte va? Men det är sant vill jag lova. Jag flänger fram och tillbaka, byter planer, gör nya planer, lägger till och tar bort och ÄNDÅ glömmer jag att äta. Eller kanske därför. Who knows? Knas.

Hur som helst är det i alla fall VM-final idag. Vinner Spanien ska jag ta ett kvällsdopp, eller nåt. Galet va? Efter det lär väl alla glömma bort Sydafrika igen, men inte jag. Dit ska jag åka igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0