12/7/10

Spanien vann, och jag visade upp vissa sidor av mig själv som inte bör visas upp bland annat folk än den absolut innersta familjen - ni vet dom som måste älska mig no matter what! Men Rebecca har redan hört av sig idag så jag anar att kontakten ändå inte är uppsagd.

Idag var jag tydligen ledig. Trodde inte det, men eftersom en koll på schemat inte sa mitt namn antar jag att så ändå är fallet. Så idag ska jag snart in till citycentret - noret - och planera fest. Sen blir det träning för hela slanten, eftersom min träningsvärk sedan förra onsdagen nu ÄNTLIGEN börjar ge sig. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: tess

såg er när ni sprang in till joanna och johan i regnet igår kväll:) kul att se dig för en kort sekund så där! hur länge är ni uppe?

2010-07-12 @ 14:53:20
URL: http://trescz.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahah, men jag höll ju på samma lag så klart jag fortf e pooler med dig! =)

2010-07-12 @ 19:16:11
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0