Idag

Idag har jag klippt mig. Jippi. Nöjd blev jag också, mer nöjd än vad jag brukar bli av att vara hos frisören. Men det kan vara för att det typ inte är någon skillnad alls. Det va bara ett problem, jag kom dit på fel dag. Hade tydligen bokat tisdag, onsdag den 12:e fanns inte visade det sig. Men hon verkade inte allt för förargad på mig. Nu fick jag klippa mig hos en lärling också, så billigt blev det.

Sen har jag hängt lite hos Malin. Ännu en person man sett för sista gången på dryga fem månader. Det börjar bli lite galet det här. Hemma här är det tvätt och mat på gång i alla fall, och kanske dags för att börja ge sig på att fylla den stooora resväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0