Bye bye, eller nåt

Nu åker jag, snart. 12 från Linköping, 18.55 från Arlanda och sen spökar tidszonerna med mig så mellanlandningen kan jag inte riktigt redovisa. 11.25, 10.25 svensk tid, imorgon förmiddag landar jag i alla fall på Capetown airport. Så från och med nu är denna bloggen ganska pausad. Det kommer väl bli så att jag är här och skriver ibland också säkert, kan ju inte hålla mig borta. Men annars rekommenderar jag varmt;

iKapstaden.blogg.se

för att hålla koll på mig!

So lång mina vänner. Vi ses på andra sidan - kapstadenresan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller alla mina tummar för att du ska få det galet bra! Puss

2010-01-17 @ 19:06:00
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0