När man skjuter skidor

Skidskyttepremiär i helgen, and I just love it! Jag hävdar någonstans att skidskytte är den perfekta sporten att titta på men har fått förvånande lite medhåll i den frågan. Men det skiter jag i. Jag har mysbyxor och raggsockor på mig. Sitter i soffan och har tänt en massa ljus. Det saknas bara en filt, men eftersom jag har lovat mig själv att jag inte ska köpa någon filt/pläd/täcke förrän jag har råd med filten med stort F får jag klara mig.

Filten. (Bild: Kurbits.nu)

Men nu, nu ska jag njuta av min Staffan Eklund och hans penna-i-mössan på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp jag bor också i blåsut, på pastellvägen.. Ja jag tyckte jag kände igen bilden från cykelvägen sen när jag tittade närmare på bilden du tagit genom porten så tänkte jag att det måste vara här :)



Hade gott!



/ Emelie

2010-12-01 @ 20:18:59
URL: http://emeliesolen.blogspot.com
Postat av: Mariah

E det den pläden som Mia Svalänge gjort? I vilket fall är det min DRÖM pläd. Men 3500 spänn känns lite saftigt! :-/

2010-12-02 @ 07:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0