Frajdej

Jamen. Jag skrev ju ett inlägg förut. Någonting om hur bra jag har det här i kväll, i soffan med min godispåse och julmust (premiär). Men det verkar ha försvunnit. Jag skulle vilja gnälla på blogg.se men anar att det är lite elakt då det högst troligt är mitt fel.

Fredda är på julfest så jag kör gräsänkling-stil. Det innebär först vinterstudion (precis avklarad) och sedan i kronologisk ordning; vem vet mest, på spåret och slutligen skavlan. Schyffert och Lindström är med i sistnämnda och jag är lite bitter för att jag inte köpt biljetter till deras kommande show redan. Nu lär det ju bli rusning.

Imorgon bär det sedan av till dalaland och riktig vinter. Det vankas bröllop! Så det ska jag fixa lite med ikväll också. Jag kan ju inte låta bli. Om ni någon gång ska gifta er och är oroliga att ingen kommer hålla tal eller liknande på festen är det bara att bjuda mig. Ni kommer att få kämpa för att på tyst på mig.



Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag har redan räknat med att du ska hålla tal på mitt bröllop! Hahaha! :-)

2010-12-03 @ 22:09:23
Postat av: Mariah

Haha, nej såklart inte av den anledningen! :-)

2010-12-04 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0