För att vara helt ärlig, jag vill inte vara student längre. Inte en sekund till om jag kunde. Men fyra åras studentlån gör det svårt att sluta nu.

Hänger i skolan med en dator. Därav mycket bloggande. Det är helt enkelt inte speciellt kul att sitta själv och läsa Europakonventionen om mänskliga rättigheter. Jag är kissnödig också, men vet inte om jag vågar lämna alla mina grejer. Han som sitter bredvid ser lite skum ut. Tenta imorgon hur som helst, den där jag skulle göra när jag fick magsjuka förut. Och nu tänker jag sticka ut hakan och säga att jag blir mäkta besviken på mig själv om jag inte klarar den här. Inte för att jag känner att jag har stenkoll utan för att jag har pluggat till tentan en gång tidigare OCH läst kursen ett halvår i Sydafrika. Det bara ska gå då.
Fick en sekund med Becka på telefonen också när hon ska återvända till Kina och jag vill bara meddela alla (och mig själv så jag inte kan backa ur sen) att i augusti ska vi till Kina vi med och hälsa på. Nu får det vara nog med Sverige. Dock är det för långt till augusti så jag skulle gärna ta och åka till Thailand nu snart också. Men skolan förstör, både ekonomi och tid. (Har du åkt än förresten Jonnah? Ha det tiptop hur som helst!). Om någon hur som helst har mycket pengar över, dåligt med resesällskap och lust att skriva halv min uppsats - let me know. Jag hänger på.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej åker den 28e:)

Vilken tur att du fick en pratstund med Rebecca, mej prioterade hon bort. AJ:) haha.

Jag har funderat på att åka till Kina till våren får se om det bli av nu med den här favoriseringen;) Hoppas du kollar här Rebecca. Haha.



Är det du och Fredda då eller? Lycka till på tentan. Och eftersom jag inte har ngn blogg får du väl svara här.

Kram

2010-12-20 @ 16:04:18
Postat av: johanna

Haha, well. Med en sekund menade jag verkligen en sekund. Så känner mig ju inte så värst prioriterad jag heller :) Men dig är det inte synd om ändå för du ska få åka till stranden, jag vill också!



Jo, jag och fredda. Han går och tjatar dagarna i ända om att han vill åka iväg nånstans :)



Ha det grymt iaf och hälsa Karro så mycket. Och håll ögonen uppe för tjejhelg i sthlm till våren. Men vi hörs innan det :)



Kramar

2010-12-20 @ 17:59:12
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0