Fixifix

Dra på trissor så fort tiden går helt plötsligt. Idag är det nyårsafton! Kvällen skall spenderas med paret Tranås tillsammans med tre andra par på uppstyrd middag. Ska bli så förbannat trevligt.

Året har avslutats med jobb och hemmapyssel. I förrgår var vi på ikea och skaffade tv-möbel, lampa och bestick. Igår fick vi hem det hela och började skruva ihop delar. Jag måste erkänna att jag älskar att bygga ikea-möbler. Sen har jag börjat med de där hästarna och fixat lite kuddar. Nu börjar det bli riktigt bra och mysigt här inne. Bara de där tavlorna som saknas - och matmöblerna ska målas, och jag SKA HA nya salt- och pepparkar. Men förutom det så känns det här verkligen som vårt underbara lilla hem nu. Älskar't.

Men nu gäller det att sätta igång. Tranås kommer om några timmar och vi måste till systemet. Det är fint väder ute också, gud så bra jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0