Ett riktigt hem

Tillbaka i Stockholm och har njutit hela vägen hem med min Elle Interiör-tidning. Skrev ju för länge sedan att jag hade dålig koll på allt sånt där - men nu ska det bli ändring. Prenumerationerna bara haglade in som julklapp (jippi) så nu ska jag bli stylish. Eller i alla fall mitt hem. Har redan hittat sådär en miljon saker jag måste ha och kommer således inte kunna göra annat ett år framöver än att köpa inredning. Bra där. (Men var icke orolig Rebecca, Kina ska det bli ändå - för varje pryl jag köper åker en bestämd summa till reskassa. Eller nåt).

Så vi får väl se om jag behåller de där pjäxorna jag köpte idag. Kan bli svårt...

Annars fick jag ett våffeljärn i julklapp också, så nu är frågan. Kvällsvåffla eller inte kvällsvåffla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0