Dagen den tjugoåttonde

God morgon. Jag älskar att vakna i min egen säng. Lite väl ensamt för tillfället men det skall ordnas efter lunch idag.

Det blev i alla fall ingen kvällsvåffla idag så jag tänkte göra mig brunchvåffla nu istället. Jag är så påhittig. Till det skall jag äta en clementin, för det är ungefär det som huset bjuder på. Hej Ica idag. Sen tänkte jag städa också, innan karln kommer hem. Det står ett paket skidor i hallen och om jag känner honom rätt kommer han gå i taket om de inte står i källaren när han kommer hem (det kan också vara så att han sa det till mig). Sen är det allmänt rätt skitigt här också. Hinner jag blir det en tur in till stan också, men med mitt tempo är det ohyggligt tveksamt. Så nu vet ni vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0